stel uw vraag

Bedankt voor uw reactie en de ondertekening. Vergeet niet het document te downloaden voor uw eigen archief.

Digitaal ondertekenen

PBBZ wil graag haar processen blijven verbeteren en vooral versnellen. Omdat ook het ondertekenproces steeds meer digitaal gaat, maken wij gebruik van de hosted service van ValidSign.
Het uitwisselen van zowel onze ondertekening als die van onze cliënten verloopt via een beveiligde omgeving en wordt opgeslagen in beveiligde datacenters. Hierdoor wordt voldaan aan alle normen en regelgeving omtrent gegevensbescherming.

Via een e-mail sturen wij u een verzoek tot ondertekening van bijvoorbeeld een belastingaangifte, een jaarrekening of een bevestiging. Voor documenten met gevoelige (persoons-) gegevens sturen we tevens een dubbele autorisatie via SMS mee om zeker te weten dat de gegevens alleen bij u terecht komen. Uw handtekening komt digitaal in het document en met één druk op de knop stuurt u deze documenten getekend retour. Op het document is zichtbaar wie wanneer op een rechtsgeldige manier heeft getekend. De documenten kunnen na ondertekening worden gedownload voor uw archief. De rechtsgeldigheid van uw digitale handtekening is gelijk aan een traditioneel geplaatste handtekening.

Contactgegevens

Essentieel voor een vloeiende uitwisseling zijn de juiste contactgegevens zoals een mobiele telefoon en e-mail. Waar wij niet de juiste of volledige contactgegevens hebben, zullen wij contact opnemen. Vriendelijke verzoeken wij u om bij wijzigingen ons de actuele contactgegevens door te geven.

Blijf op de hoogte!

Wilt u op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen op fiscaal, juridisch en HR gebied?