Het is onze hoogste prioriteit om de gezondheid en veiligheid van onze collega’s, hun gezinnen en onze relaties te waarborgen, maar tegelijkertijd onze dienstverlening te kunnen blijven aanbieden.
Wij volgen de richtlijnen die door de overheid en het RIVM zijn opgesteld. Onze medewerkers werken zoveel mogelijk thuis. Afspraken en bijéénkomsten vinden telefonisch, via facetime, MS Teams of Skype plaats of worden verzet.
Het blijft ons doel onze klanten optimaal te ondersteunen, juist in deze voor velen moeilijke omstandigheden. Wij zullen onze normale werkzaamheden zoveel mogelijk volgens planning uitvoeren en daarnaast extra ondersteuning bieden waar nodig. Bijvoorbeeld bij verzoeken om uitstel van betaling en het maken van prognoses. Voor vragen en ondersteuning zijn wij via de gebruikelijke kanalen bereikbaar.
Wij zullen verdere voorzorgsmaatregelen nemen op basis van nieuwe informatie en omstandigheden. Wij houden u op de hoogte over veranderingen in onze dienstverlening. Per e-mail of via onze website www.pbbz.nl.
Namens het team van PBBZ accountants & adviseurs
Wilt u een keertje afspreken of via e-mail verder overleggen over de mogelijkheden hiervan? Neem dan contact met mij op via de gegevens hiernaast.