Wij informeren u graag over onze maatregelen rondom het Corona-virus Lees meer
stel uw vraag
Actueel

PBBZ zoekt een relatiebeheerder / MKB adviseur

31 augustus 2020 Vacatures

WIE ZIJN WIJ?

PBBZ accountants en adviseurs is actief in verschillende vakdisciplines van de zakelijke financiële dienstverlening: accountancy, fiscale advisering, boekhouding, administratieve dienstverlening, loon- en salarisadministratie, online diensten en overige advisering. Door de aanwezigheid van deze verschillende vakdisciplines gaan onze werkzaamheden verder dan de cijfers en kijken wij ook naar wat de klant bezighoudt áchter de cijfers en de toekomst. Dit vereist een goede relatie met onze klanten waarmee wij continue in gesprek zijn.

PBBZ is daarom in staat jou een afwisselende maar ook uitdagende werkomgeving te bieden waar voldoende ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling. Wij hebben een open cultuur en korte lijnen met collega’s.

 

FUNCTIE OMSCHRIJVING – RELATIEBEHEERDER / MKB ADVISEUR

Wij zijn op zoek naar uitbreiding van ons team. Als relatiebeheerder ben je de schakel tussen de klant en jouw directe collega’s. Gecombineerd met jouw kennis en vaardigheden draag jij zorg voor een optimale bedieningen van onze klanten. Daarnaast bestaan jouw werkzaamheden ook uit het samenstellen en bespreken van jaarrekeningen, het opmaken van begrotingen en prognoses, het verlenen van administratieve ondersteuning bij klanten naar een online omgeving en eventueel het opstellen van aangiften. Uiteindelijk zijn wij één team en wordt je ondersteund door je collega’s.

De klant staat centraal. Een commerciële instelling is daarbij gewenst, om op deze manier toegevoegde waarde te leveren aan onze organisatie en onze klanten. Wij stellen het op prijs als je bijdraagt aan een vergroting van de klantenportefeuille.

Wij vinden het belangrijk dat jij zowel in de samenstel- als aangiftepraktijk actief kunt zijn, zodat wij onze klanten zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn. Op deze manier zie je de verbanden en ben je de perfecte gesprekspartner bij onze klanten.

 

Wij bieden het volgende takenpakket aan:

– Het adviseringen van klanten bij (specifieke) vraagstukken

– Het samenstellen van (geconsolideerde) jaarrekeningen.

– Het verlenen van administratieve diensten op kantoor of bij de klant.

– Het onderhouden van klantcontact.

– Het optimaliseren en begeleiden van administratieve klantprocessen.

– Het opstellen van de aangiften omzetbelasting, inkomstenbelasting en

vennootschapsbelasting.

 

FUNCTIE EISEN

– Je hebt een klantgerichte instelling en bent nieuwsgierig naar vernieuwing en hebt een

gezonde dosis ambitie

– Je beschikt over een goede communicatieve vaardigheden, zowel in woord als geschrift

– Je bent een teamspeler

– Je bent integer, ondernemend, adviesvaardig en analytisch

– Je hebt affiniteit met fiscaliteit

– Je bent in staat je mening te uiten en toont lef

– Je hebt affiniteit met automatisering en bent bekend met Microsoft Word en Excel

– Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit zonder een goede balans tussen werk en privé uit het oog te verliezen

 

ARBEIDSVOORWAARDEN

Wij bieden marktconforme primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Dit houdt in dat je bij ons een goed salaris verdient, reiskostenvergoeding krijgt, voldoende vakantiedagen, een laptop, leuke collega’s en ruimte om jezelf te ontwikkelen. Daarnaast kijken wij graag met jou hoe jij jouw privésituatie en werk het beste kunt combineren.

 

GEÏNTERESSEERD?

Neem contact op met Jeanne Aanhane-Bakker. Dit kan door te bellen of whatsappen naar 06 10 24 73 84. Of solliciteer direct en stuur uw sollicitatiebrief en C.V. naar j.aanhane@pbbz.nl.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.